Připravíme vám venkovní svatbu v místě, které si vyberete. Vytvořili jsme balíček potřebného vybavení pro venkovní svatební obřad tak, aby to pro vás bylo snadné, pohodlné a za super peníze. Vy si řeknete kde a my vám tam vše v domluvený čas rozestavíme a poté i uklidíme a odvezeme. Takže v tom jste úplně bez práce a bez starostí.

Svatební kytice Venkovní slavobrána Svatba u kostela Svatební deštníky Svatba v parku Nápoje na svatbě

Co svatba obsahuje?

  • Slavobrána a stolek
  • 32 židliček
  • Deky/ručníky a nápoje
  • Doprava a sestavení
  • 16 deštníků a možnost zastřešení slavobrány
  • Květinová výzdoba

Tak jednoznačně slavobránu, to je základ. Protože nám nevyhovuje jen tak něco, vyrobili jsme plnohodnotnou dřevěnou dvoumetrovou slavobránu. Nebojte, vozíme ji složenou běžnou dodávkou a sestavujeme až na místě, takže jsme celkem flexibilní a není důvod se při výběru místa omezovat. Postavit ji umíme rychle a zvládne to jeden náš člověk. Ve finále ji ještě vyladíme bílou záclonkou. Na čtyřech židlích v uličce budou viset květiny.

Pod slavobránu patří decentní stolek, ať se máte kde podepsat. A na hlavní hrdiny, to jste vy, může vsedě koukat až 32 svatebčanů. Posadí se na bílé, dřevěné a hlavně pohodlné židličky. No a protože asi všichni chceme svatbu na sluníčku, máme pro vás i 32 vychlazených láhví vody. V ceně je doprava do 100 km od Prahy, pokud pojedeme dále, budeme účtovat 15 Kč za každý další kilometr. Při cestě do Brna vás tedy příplatek vyjde na 1 590 Kč. Cena svatby pod širákem je 11 900 Kč a předem nám zaplatíte polovinu jako závaznou rezervační zálohu. Zbytek spolu vyřešíme dodatečně do 14ti dnů po obřadu.

Jak to probíhá?

Nejdříve si vyberete místo. Chcete svatbu v lese, parku, na louce nebo v horách? Chcete obřad na místě, kde jste se poprvé potkali? Tak fajn, zařídíme to. Dohodneme si termín a my před obřadem přijedeme a na místě vše připravíme. Vy následně dorazíte do hotového a obřad začíná. Až budete svoji, nemusíte se vůbec o nic starat. Po vašem odchodu věci sbalíme, uklidíme po sobě a odjedeme.

Otázky a odpovědi

Svatba
  • Jak se lišíte od půjčovny?

    My se o všechno postaráme. Vy jen přijdete do hotového a neřešíte dopravu, sestavování, sklízení a tak dál. Po obřadu se budete věnovat jen sami sobě. Navíc se snažíme být maximálně flexibilní. Postavili jsme si vlastní slavobránu, kterou dokáže rychle přenést a sestavit jeden člověk takže zvládneme všelijaké lokality 🌲 Taky nám dost záleží na výsledku 💎

  • Máme více než 32 hostů. Je to problém?

    Vůbec ne, počítáme s tím. 32 židliček je tak akorát, aby všichni sedící ještě dobře viděli. Ostatní můžou sledovat obřad ve stoje.

  • Kdy probíhá platba?

    Při rezervaci uhradíte 50% zálohu. Dalších 50 % zaplatíte až po svatbě (se splatností 14 dnů). Na základě zálohy vám závazně rezervujeme termín. Pokud chcete, můžeme se domluvit na větší nebo menší záloze.

  • Můžeme si půjčit jen samotnou slavobránu nebo židle?

    Primárně to nenabízíme. Jestli ale potřebujete méně židlí nebo si chcete místo slavobrány užít výhled, není problém.

  • Nabízíte i jiné služby v rámci zajištění obřadu?

    Ano, umíme např. zajistit přípitek pro novomanžele, svědky a oddávající nebo připravit malé občerstvení pro svatebčany, než se vás dočkají :) Vše záleží na předchozí domluvě a dle toho připravíme i cenovou kalkulaci.

Místo
  • Kde všude můžeme mít svatbu?

    Vůbec se neomezujte :) Uvítáme netradiční místa a vždycky je cesta, jak to zvládnout. 💪

  • Zařídíte nám povolení nebo zábor?

    My bychom rádi. Na úřadě ale zpravidla chtějí jednat přímo s vámi namísto s agenturou. Ale poradíme kde a jak o povolení zažádat.

  • Jak velký prostor potřebujeme? Jaké jsou požadavky na terén?

    Řekněme 10 x 10 metrů. Slavobrána a židličky zaberou asi 8 x 7 metrů. K tomu je fajn mít rezervu. Ideální je rovný a udusaný povrch. Na písku se židličky boří a v příliš velkém svahu to taky není nejpohodlnější. Jestli v tom nemáte jasno, napište a probereme to. Taky je fajn, když se na místo dostaneme autem (dodávkou). Když budeme muset parkovat daleko, celkem se to pronese.

  • Uklidíte po sobě?

    Ano. Než odjedeme, prostor ještě projdeme a uklidíme všechno, co najdeme. 🗑️ Takže pokud máte "půjčený" třeba park, bude po svatbě v ještě lepším stavu.

  • Je možná svatba v zahraničí?

    Jasně. Domluvíme individuální podmínky (bude to asi delší cesta) a jdem na to.

Čas
  • Kdy přijedete a odjedete?

    Přijedeme cca 1,5 hodiny před obřadem. Máme v tom i velkou rezervu, ať všechno stihneme. Balit začneme po vašem odchodu.

  • Jak si zarezervuji závazný termín?

    Dohodneme se na termínu a po zaplacení zálohy to bude pro všechny závazné.

  • Jak dlouho vám trvá sestavení a příprava?

    Půlhoďku. Přijedeme na místo, vyložíme věci, sestavíme slavobránu, rozestavíme židličky a auto schováme mimo obzor. Když bude potřeba věci nosit někam dále, dejte nám pro jistotu vědět.

Kontakt

Pište, volejte

lucie@svatbapodsirakem.cz
721 376 559

Jsem

Lucie Siskosová
Topinkova 1137
271 01, Nové Strašecí
IČ 08004421